...kävi puraisemassa...
Näin sairaslomalla (joka siis johtuu vain ja ainoastaan äänen totaalisesta menetyksestä. opettajana on hieman vaikeuksia olla äänettömänä) on ollut paljon aikaa selailla nettiä ja mä oon löytänyt niin ihania blogeja ja kortteja ja kaikkea... Joten askartelusormi alkoi kovasti jo vipattamaan.. Edellisestä askartelubuumista onkin jo jonkisen verran aikaa. Toki mä oon joulukortit joka vuosi vääntänyt, mutta parina viime vuonna se on ollut enemmänkin teollista tuotantoa kuin miellyttävää askartelua.
Mutta niin, nyt mä oon ihastunut erityisesti leimasinkuviin  + niiden värittämiseen akvarellikynillä. Tai siis se ainakin näyttää tosi kivalta ja sillä pitäis saada tosi ihania juttuja aikaseksi. ...tosin karu tosiseikka on se, ettei mun taiteelliset avut oo ihan kauheen primakunnossa ;). Mutta ehkä tääkin taito tulee harjoittelemalla. Tänään kävin sitten investoimassa 12 kpl:n akvarellikynäpakkauksen ja tässä iltasella jo vähän treenailin. Havaitsin vain, että a) mun nykyiset leimasinkuvat ei oo ihan aloittelijalle sopivia ja b) pitää hankkia kovempi sivellin. Mutta b)-kohta korjaantuu huomenna, kun pääsen kirjakauppaan ja a)-kohtaankin pitäisi olla luvassa helpotusta. Tilasin nimittäin paperinauhasta pari uutta leimasinta (sekä lisäksi korttipohjia). Nyt sitten vain pakettia odotellessa... Paketin saapumiseen asti taidan kuitenkin edelleen treenailla värien käyttöä ilman mitään leimasinkuvaa.
Lisäksi investoin kangasväriä. Mulla on vuosia sitten ostettu sabluuna ja ajattelin sillä painaa osan joulukorteista. Niitä aattelin tehdä tässä loppusairaslomalla eli huomenna + ylihuomenna (ens viikolla on kyllä jo pakko olla sen veran ääntä, että kykenen töihin).